Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45055
Название: Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу
Авторы: Пенкіна, Н. М.
Скриннік, В. І.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Пенкіна Н. М., Скриннік В. І. Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 401
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-402.pdf120.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.