Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45026
Назва: Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Акмен, В. О.
Шевченко, О. Є.
Якиміва, Е. І.
Беспалько, А. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Акмен В. О., Шевченко О. Є., Якиміва Е. І., Беспалько А. В. Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 353-354
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-354-355.pdf162.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.