Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42181
Title: Аналіз особливостей маркетингу в овочівництві
Authors: Бараннікова, М. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Левкіна, Р. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бараннікова М. І. Аналіз особливостей маркетингу в овочівництві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 126 «Економічні науки». наук. кер. Р. В. Левкіна. 2012. С. 82-89.
Abstract: Розглянуто особливості маркетингу овочевої продукції відповідно до особливостей аграрного маркетингу. Визначено найбільш актуальні особливості сільського господарства для маркетингу в овочівництві.
The features of marketing of vegetable products are considered in accordance with the features of agricultural marketing. Certainly the most actual features of agriculture are for marketing in vegetable-growing.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42181
Appears in Collections:Випуск 126: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_126_2012_10.pdf372.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.