Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛевкіна, Р. В.-
dc.contributor.authorБараннікова, М. І.-
dc.date.accessioned2023-11-14T10:43:31Z-
dc.date.available2023-11-14T10:43:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБараннікова М. І. Аналіз особливостей маркетингу в овочівництві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 126 «Економічні науки». наук. кер. Р. В. Левкіна. 2012. С. 82-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42181-
dc.description.abstractРозглянуто особливості маркетингу овочевої продукції відповідно до особливостей аграрного маркетингу. Визначено найбільш актуальні особливості сільського господарства для маркетингу в овочівництві.uk_UA
dc.description.abstractThe features of marketing of vegetable products are considered in accordance with the features of agricultural marketing. Certainly the most actual features of agriculture are for marketing in vegetable-growing.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleАналіз особливостей маркетингу в овочівництвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 126: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_126_2012_10.pdf372.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.