Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42032
Title: | Роль центру гендерної освіти в формуванні гендерних компетенцій |
Authors: | Омельченко, Г. Ю. |
Keywords: | Гендерна рівність;Гендерно-відповідальна та гендерно-чутлива повідінка;Гендерна компетентність;Гендерное равенство;Гендерно-ответственное и гендерно-чуствительное поведение;Гендерная компетентность;Gender equality;Gender-responsible and gender-sensitive behavior;Gender competence |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Омельченко Г. Ю. Роль центру гендерної освіти в формуванні гендерних компетенцій. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 197-202. |
Abstract: | В статті розкриваються питання впровадження принципів гендерної рівності в освіту, висвітлюються підходи до визначення гендерно-чутлива поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ, пошук ефективних підходів до формування гендерно-відповідальної поведінки студентів та викладачів вищих навчальних закладів, розглядаються напрями роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища, поширення гендерних знань та формування нових стандартів і традицій поведінки. The article considers the questions of principles of gender equality in education, highlights the approaches to defining gender-sensitive behavior and the peculiarities of its development in modern higher school, are considered directions of the UNIVERSITY in the formation of gender-sensitive environment, dissemination of gender knowledge and formation of new standards and traditions of conduct. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42032 |
ISBN: | 978-617-619-161-2 |
Appears in Collections: | STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Slobozhanskij gumanitarij_2014-197-202.pdf | 214.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.