Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40906
Назва: Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції
Автори: Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобич: ПП ПОСВІТ
Бібліографічний опис: Бабко Н. М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції. Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: тези доп. І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Трускавець, 20 жовтня 2022 р. Дрогобич: ПП ПОСВІТ, 2022. С. 69-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40906
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Osoblyvosti_rozvytku_Truskavets_20_10_2022_69-72.pdf2.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.