Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40842
Название: Ефективність торгових ринків в умовах перехідної економіки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг
Авторы: Сукачова, Сніжана Миколаївна
Научный руководитель: Власова, Наталія Олексіївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Ключевые слова: торгівля;торгові ринки;соціальна ефективність;економічна ефективність;рентабельність;стратегія розвитку;trade;trade markets;social efficiency;economic efficiency;profitability;strategy of development
Дата публикации: 2002
Издательство: Харків: ХДАТОХ
Библиографическое описание: Сукачова С. М. Ефективність торгових ринків в умовах перехідної економіки: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг; наук. кер. Н. О. Власова; Харківська держ. академія технології та організації харчування. Харків, 2002. 16 с.
Краткий осмотр (реферат): У дисертаційній роботі визначено сутність торгових ринків та специфічні особливості їх функціонування. Вдосконалено систему показників оцінки соціальної та економічної ефектив- ності торгових ринків. Надано варіанти вибору стратегії розвитку торгових ринків залежно від товарообороту торгових ринків, що прогнозується, та його питомої ваги в роздрібному товаро- обороті за всіма каналами реалізації споживчих товарів. Розроблено методичний інструмен- тарій факторного аналізу рентабельності реалізації товарів і послуг торгових ринків та пла- нування виручки від реалізації за видами діяльності, спрямованого на досягнення певного рівня рентабельності.
The dissertation defines the essence of trade markets and specific peculiarities of their func- tioning. The systems of the parameters of evaluating social and economic efficiency of trade markets is improved. Methodical toolkit for factor analysis of profitability of goods selling and trade markets ser- vices is developed. Methods of planning profit received after selling according to the types of business activity is elaborated. Variants of the strategy of developing trade markets, which will be chosen de- pending on the predicted changes in the commodity turnover and its part in retail trade for all channels of distribution of commodity products
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40842
Располагается в коллекциях:08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
avt_SUKACHOVA.pdf549.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.