Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40774
Название: Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку
Авторы: Туболець, К. Г.
Научный руководитель: Вініченко, І. І.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Туболець К. Г. Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Вініченко І. І. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 324-326.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40774
Располагается в коллекциях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2012_Tom2_105.pdf326.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.