Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевкіна, Р. В.-
dc.contributor.authorЛевкін, А. В.-
dc.date.accessioned2022-08-01T16:09:20Z-
dc.date.available2022-08-01T16:09:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛевкіна Р. В., Левкін А. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 2. С. 67-70.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4066-
dc.description.abstractВ умовах економічної нестабільності галузь овочівництво перебуває у складній ситуації. Можливість виробництва органічної продукції дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємств. Створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Метою статті є всебічний аналіз особливостей формування іміджу підприємств овочівництва для їх стійкої позиції на ринку та підвищення ефективності функціонування в сучасних умовах.uk_UA
dc.description.abstractВ условиях экономической нестабильности отрасль овощеводство находится в сложной ситуации. Возможность производства органической продукции позволяет повысить конкурентоспособность предприятий. Создание имиджа производителя экологически чистой овощной продукции способствует поддержанию отрасли и доверию потребителей. Целью статьи является всесторонний анализ особенностей формирования имиджа предприятий овощеводства для их стойкой позиции на рынке и повышения эффективности функционирования в современных условиях.uk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of economic instability industry a vegetable-growing is in a difficult situation. The manufacturability of organic products allows to promote the competitiveness of enterprises. Producing an image of producer ecologically clean vegetable products assists maintenance of industry and trust of consumers. The aim of the article is an all-round analysis of features of forming of image of enterprises of vegetable-growing for their proof position at the market and increase of efficiency of functioning in modern terms.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectовочівництвоuk_UA
dc.subjectтоваровиробникиuk_UA
dc.subjectстійкий розвитокuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectекологічно чиста продукціяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectперевагиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectорганическая продукцияuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectовощеводствоuk_UA
dc.subjectтоваропроизводителиuk_UA
dc.subjectустойчивое развитиеuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectрепутацияuk_UA
dc.subjectэкологически чистая продукцияuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectпреимуществаuk_UA
dc.subjectorganic productsuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectvegetable-growinguk_UA
dc.subjectcommodity producersuk_UA
dc.subjectsteady developmentuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectecologically clean productsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectadvantagesuk_UA
dc.titleІмідж підприємств на ринку екологічно чистої продукціїuk_UA
dc.title.alternativeИмидж предприятий на рынке экологически чистой продукцииuk_UA
dc.title.alternativeImage of enterprises at the market of ecologically clean productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf362.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.