Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/39486
Назва: Місце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країни
Інші назви: The place of franchising in the foreign economic activity of the country
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Науковий керівник : Кулініч, Оксана Андріївна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу
Ключові слова: франчайзінгова система бізнесу;зовнішньоекономічна діяльність;бренд;торгова марка;ринкові відносини
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Місце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країни: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 292 – Міжнародні економічні відносини; наук. кер. О. А. Кулініч; Харків: ДБТУ, 2023. 59 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасному постпадемічному періоді кризи світової економіки й унаслідок війни Росії проти України, в умовах росту безробіття та зростання банкрутства вітчизняних підприємств, погіршення інвестиційного клімату, продовження спаду підприємницької активності, збільшується напруження в соціумі, унеможливлюється розвиток малого бізнесу. Тож актуальним постає питання впровадження новітніх форм і видів бізнесу, які надали б можливість вирішити ці проблеми, повернутися до сталої національної економіки з можливістю розширення зовнішньоекономічної діяльності в співпраці й на основі досвіду зарубіжних країн. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обгрунтуванні теоретичних підходів до визначення місця і ролі франчайзингової форми ведення бізнесу в зовнішньоекономічній діяльності країни. Об’єктом дослідження є відносини з приводу виробництва, що відбуваються між учасниками франчайзингу у процесі організації підприємницької діяльності. Предметом дослідження є зарубіжна і вітчизняна практика використання франчайзингових відносин, специфіка бізнес-франчайзингу як успішного інструментарію розширення підприємництва в зовнішньоекономічної діяльності країни. В роботі розкрито теоретичні основи франчайзингу як специфічної форми ведення підприємницької діяльності: механізм функціонування, типологія, сфери застосування; проаналізовано досвід й особливості франчайзингу у зовнішньоекономічній діяльності зарубіжних країн; доведено ефективність практичного використання франчайзингових відносин у міжнародній діяльності України; визначено структуру, тенденції, проблеми, перспективи розвитку великого і малого підприємництва. Запропоновані в роботі рекомендації надають уявлення підприємцям про переваги франчайзиногової схеми розвитку бізнесу; можуть бути використаними в якості методологічної бази при розробці розширення зовнішньоекономічної діяльності на нові зарубіжні ринки, а також в навчальному процесі у дісциплінах економічного спрямування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39486
Розташовується у зібраннях:292 - "Міжнародні економічні відносини" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_412_292z-19b-01_Rudenko.pdf
  Restricted Access
657.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.