Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38597
Назва: Досвід використання адаптованого авторського відеофільму під час вивчення теми «Розчини» зі студентами-іноземцями
Автори: Аксьонова, О. Ф.
Пілюгіна, І. С.
Борисова, А. О.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Аксьонова О. Ф., Пілюгіна І. С., Борисова А. О. Досвід використання адаптованого авторського відеофільму під час вивчення теми «Розчини» зі студентами-іноземцями. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Сучасна парадигма вищої освіти: тези доп. ХІІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 30 вересня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 165-166.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38597
Розташовується у зібраннях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Сучасна парадигма вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2016_165-166.pdf109.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.