Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37952
Название: Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції
Авторы: Шебуняєва, А. С.
Шквиря, Н. О.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шебуняєва А. С., Шквиря Н. О. Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 347-348.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37952
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_347-348.pdf193.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.