Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37952
Title: Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції
Authors: Шебуняєва, А. С.
Шквиря, Н. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шебуняєва А. С., Шквиря Н. О. Вибір оптимальних каналів збуту молочної продукції. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 347-348.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37952
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_347-348.pdf193.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.