Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37510
Название: Формування ринкової стратегії підприємства оптової торгівлі на засадах бенчмаркінгу
Авторы: Синицина, Г. А.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Синицина Г. А. Формування ринкової стратегії підприємства оптової торгівлі на засадах бенчмаркінгу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 330-331.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37510
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_330-331.pdf107.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.