Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35041
Название: Фонові національні знання під час складання рекламних текстів
Авторы: Лаврук, В. В.
Научный руководитель: Покровська, О. А.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Лаврук В. В. Фонові національні знання під час складання рекламних текстів. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Покровська О. А. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 469.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35041
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_469.pdf123.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.