Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/32935
Назва: SMM маркетинг в соціальних мережах і його вплив на бізнес
Автори: Аванєсова, О. С.
Науковий керівник : Заїка, С. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Аванєсова О. С. SMM маркетинг в соціальних мережах і його вплив на бізнес. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 478-480
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32935
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-479-481.pdf204.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.