Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31978
Назва: Відображення властивостей товару у маркетинговому сумісному аналізі
Автори: Шебанова, О. О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шебанова О. О. Відображення властивостей товару у маркетинговому сумісному аналізі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; 2014. С. 303-307
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні властивості товару, використані в сумісному аналізі.
The goods fundamental propertiesforthe Marketing Conjoint Analysisin the article are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31978
Розташовується у зібраннях:Вип. 149: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_149_14_45.pdf296.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.