Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31549
Назва: Вплив гендеру на задоволеність клієнтів рівнем готельного сервісу
Автори: Лагорська, А. О.
Фарафонова, С. А.
Науковий керівник : Сорокіна, С. В.
Акмен, В. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Полтава
Бібліографічний опис: Лагорська А. О., Фарафонова С. А. Вплив гендеру на задоволеність клієнтів рівнем готельного сервісу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 30 – 31 березня 2023 р.; наук. кер. С. В. Сорокіна, В. О. Акмен. Ч. 2. Полтава, 2023. С. 576-577
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31549
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_Ak_problem_2023_2-576-577.1.pdf987.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.