Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30779
Назва: Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу
Автори: Тарасов, І.Ю.
Прядко, О.М.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Тарасов І. Ю., Прядко О. М. Формування системи маркетингових комунікацій ЗВО як запорука підвищення його рейтингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 137-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30779
ISBN: 978-617-7675-02-9
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_137-149.pdf383.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.