Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30752
Назва: Special features of performance of the market of higher education products
Інші назви: Особливості функціонування ринку продуктів вищої освіти
Автори: Savytska, N.
Zhehus, О.
Kaluzhynova, Т.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Savytska N., Zhehus О., Kaluzhynova Т. Special features of performance of the market of higher education products (Особливості функціонування ринку продуктів вищої освіти). Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 16-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30752
ISBN: 978-617-7675-02-9
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_16-28.pdf453.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.