Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29650
Название: Маркетингові дослідження споживчого ринку у сфері бренд-менеджменту
Авторы: Збукар, О. М.
Научный руководитель: Синицина, Г. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Збукар О. М. Маркетингові дослідження споживчого ринку у сфері бренд-менеджменту. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Синицина Г. А. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 258.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29650
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_258.pdf118.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.