Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27196
Title: Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку
Authors: Прядко, О. М.
Issue Date: 15-May-2019
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Прядко О. М. Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 131-132
Series/Report no.: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27196
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-131-132.pdf135.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.