Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.date.accessioned2023-03-17T13:35:56Z-
dc.date.available2023-03-17T13:35:56Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationПрядко О. М. Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 131-132uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27196-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13-
dc.titleТеоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-131-132.pdf135.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.