Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26672
Назва: Фінансово-обліковий аспект трансакційних витрат сільськогосподарських підприємств та шляхи їх скорочення
Інші назви: Зубченко В.В. Финансово -учетный аспект трансакционных издержек сельскохозяйственных предприятий и пути их сокращения
Financial and accounting aspects of transaction costs of agricultural enterprises and ways of reducing
Автори: Якубенко, Ю. Л.
Зубченко, В. В.
Ключові слова: трансакції;трансакційні витрати;збут;сільськогосподарська продукція;товарорух;служба збуту;трансакции;трансакционные издержки;сбыт;сельскохозяйственная продукция;товародвижение;служба сбыта;transactions;transaction costs;marketing;agricultural production;merchandising;sales department
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Якубенко Ю. Л., Зубченко В. В. Фінансово-обліковий аспект трансакційних витрат сільськогосподарських підприємств та шляхи їх скорочення. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 161 «Економічні науки»; 2015. С. 307-315
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка; № 161;
Короткий огляд (реферат): Об’єкти агропродовольчого ринку не зорієнтовані на повне виконання функцій щодо просування сільськогосподарської продукції до споживачів, що збільшує обсяг трансакційних витрат. З метою зниження трансакційних витрат насамперед доцільно скоротити довжину каналів збуту на основі цілеспрямованого управлінського впливу, щоб усунути асиметрію інформації на продовольчому ринку регіону; впровадити систему електронної торгівлі на основі діючих електронних бірж; будувати вертикальні маркетингові системи. Більшість сільськогосподарських підприємств не мають можливості створити окремий маркетинговий підрозділ і повноцінну службу збуту, тому їх функції можна делегувати вже сформованим управлінським підрозділам.
Объекты агропродовольственного рынка не сориентированы на полное выполнение функций по продвижению сельскохозяйственной продукции к потребителям, что увеличивает объем трансакционных издержек. С целью снижения трансакционных издержек прежде целесообразно сократить длину каналов сбыта на основе целенаправленного управленческого воздействия, чтобы устранить асимметрию информации на продовольственном рынке региона; внедрить систему электронной торговли на основе действующих электронных бирж; строить вертикальные маркетинговые системы. Большинство сельскохозяйственных предприятий не имеют возможности создать отдельное маркетинговое подразделение и полноценную службу сбыта, поэтому их функции можно делегировать уже сложившимся управленческим подразделениям.
Objects agricultures market is not oriented towards full implementation functions to promote agricultural products to consumers, which increases the amount of transaction costs. In order to reduce transaction costs primarily advisable to shorten distribution channels through purposeful managerial influence to eliminate information asymmetry in the food market in the region; implement a system of electronic commerce on the basis of existing electronic exchanges; build vertical marketing system. Most farms are unable to create a separate marketing department and full service marketing, because their functions can be delegated management units are formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26672
Розташовується у зібраннях:Випуск 161: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VISNUK№161_40.pdf343.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.