Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26574
Название: Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації
Авторы: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключевые слова: маркетинг;бізнес-середовище;методи управління;суб’єкти споживчого ринку;конкурентні переваги
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 23 жовтня 2020 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торг. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 228-229.
Краткий осмотр (реферат): Інформатизація економіки, посилення конкуренції, глобалізація і пов’язані з нею проблеми сталого розвитку в умовах швидкоплинних змін бізнес-середовища, змушують піддати ревізії вже сформовані принципи та методи управління й розставити нові акценти та пріоритети стратегічної поведінки суб’єктів споживчого ринку. Наразі основою стратегічного управління має бути акцент на досягнення стійкої конкурентної переваги, що підтримується і розвивається завдяки інтегрованій взаємодії самостійних бізнес одиниць.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26574
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_marketynh_yak_instrument_upravlinnya_internet_konf_kharkiv_2020_228-229.pdf583.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.