Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26485
Назва: Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності
Автори: Демченко, Т. М.
Коваль, О. В.
Науковий керівник : Нікітіна, О. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Демченко Т. М., Коваль О. В. Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. М. Нікітіна. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 132-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26485
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_43.pdf322.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.