Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26424
Назва: Становлення інноваційного маркетингу в Україні: реалії та перспективи
Автори: Антощенкова, В. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Антощенкова В. В. Становлення інноваційного маркетингу в Україні: реалії та перспективи. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 119-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26424
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_39.pdf338.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.