Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26407
Название: Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Волосов, А. М.
Дата публикации: 15-мая-2019
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Волосов А. М. Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 53-54
Серия/номер: Економіка підприємств харчування та торгівлі;Секція 10
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26407
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t2_15.05.19-53-54.pdf136.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.