Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25636
Назва: Особливості управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємствах малого бізнесу
Автори: Шкурко, Ж. Г.
Науковий керівник : Макарова, В. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шкурко Ж. Г. Особливості управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємствах малого бізнесу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Макарова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 311-313.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25636
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-99.pdf266.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.