Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25048
Название: Технології економічної оцінки маркетингових проектів
Авторы: Нагачевська, Т. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Нагачевська Т. В. Технології економічної оцінки маркетингових проектів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 159-162.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25048
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-55.pdf196.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.