Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24830
Назва: Сутність та класифікація рекламних кампаній
Автори: Абрамова, В. С.
Власенко, І. А.
Онєгіна, О. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Абрамова В. С., Власенко І. А., Онєгіна О. С. Сутність та класифікація рекламних кампаній. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 258-260.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_91.pdf201.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.