Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23876
Название: Використання оцінної лексики в рекламі
Авторы: Дурдиєв, Д.
Научный руководитель: Сапожнікова, Л. Я.
Лазарєва, В. В.
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Дурдиєв Д. Використання оцінної лексики в рекламі. Наук. кер. Л. Я. Сапожнікова, В. В. Лазарєва. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 229
Серия/номер: Іноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23876
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tk2_08.04.21-229.pdf139.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.