Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23806
Назва: Streaming service spotify: the marketing secrets of success
Інші назви: Стримінговий сервіс spotify: маркетингові секрети успіху
Автори: Бобров, О. В.
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Ков’ях, І. І.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Бобров О. В. Streaming service spotify: the marketing secrets of success (Стримінговий сервіс spotify: маркетингові секрети успіху). Наук. кер. О. М. Муравйова, І. І. Ков’ях. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 218
Серія/номер: Іноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15
Короткий огляд (реферат): Spotify вважається першим стримінговим сервісом, який дозволяє прослуховувати музику в інтернеті без її завантаження на мобільнийпристрій. Заснована у 2006 році, компанія стала світовим брендом завдяки своїй рекламній активності та цілеспрямованим зусиллям керівництва
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23806
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-218.pdf130.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.