Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23570
Название: Роль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесу
Авторы: Клок, О. П.
Лосева, О. Г.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Клок О. П., Лосева О. Г. Роль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесу. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 132-135.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23570
Располагается в коллекциях:Традиції та інновації харчування туристів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi_10.10.19-132-135.pdf298.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.