Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23561
Название: Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова
Авторы: Кривошеєва, Н.M.
Малєєва, Т.О.
Вінніченко, В.А.
Ключевые слова: якість;обслуговування;споживачі;супермаркети;Харків;quality;service;consumers;supermarkets;Kharkiv;качество;обслуживание;потребители;супермаркеты;Харьков
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кривошеєва Н. M., Малєєва Т. О., Вінніченко В. А. Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 578-585.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні чинники впливу на покупців при виборі конкретного супермаркету. Проведено моніторинг якості обслуговування.
Main factors of influencing customers when choosing a certain supermarket have been considered. Monitoring of the quality of service has been conducted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_82.pdf189.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.