Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553
Назва: Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління
Автори: Кривошеєва, Н.M.
Ключові слова: маркетинговий потенціал;підприємство;стратегічне управління;marketing potential;enterprise;strategic management;маркетинговый потенциал;предприятие;стратегическое управление
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кривошеєва Н. M. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 556-563.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто складові категорії маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано методику кількісної оцінки його величини, що характеризує здатність керуючої системи забезпечити стійкість підприємства на ринку.
The elements of marketing potential enterprises are considered. The method of estimate of marketing potential is quantitatived for stability of enterprises is rekommended on market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_79.pdf188.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.