Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23508
Название: Event-компанія як особистий бренд
Авторы: Колодчук, Є. Л.
Научный руководитель: Радіонова, О. М.
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Колодчук Є. Л. Event-компанія як особистий бренд. Наук. кер. О. М. Радіонова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 160
Серия/номер: Сучасні проблеми менеджменту готельно-ресторанного господарства та туризму;Секція 14
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23508
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tk2_08.04.21-160.pdf96.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.