Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21802
Назва: Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування
Автори: Власова, Наталія Олексіївна
Смольнякова, Наталія Миколаївна
Краснокутська, Наталія Станіславівна
Круглова, Олена Анатоліївна
Волосов, Анатолій Михайлович
Ключові слова: підприємства роздрібної торгівлі;ціноутворення;цінова політика;продовольчі товари
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Власова Н. О., Смольнякова Н. М., Круглова О. А., Волосов А. М., Краснокутська Н. С. Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування: монографія. Харк. держ.ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2013. 218 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретико-методичні та практичні аспекти проблеми оцінювання та формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21802
ISBN: 978-966-405-293-8
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsinova polityka_Mon_13.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.