Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/2107
Назва: Організаційно-педагогічні основи самостійних занять студентів iз фізичного виховання
The organizational and pedagogical fundamentals of students' self-study in physical education
Автори: Пляшешник, Анатолій Миколайович
Левченко, Михайло Олександрович
Москальов, Віктор Васильович
Ключові слова: студенти;фізичне виховання;фізична культура;мотиви;потреби;гармонійний розвиток;студенты;физическое воспитание;физическая культура;мотивы;потребности;всестороннее развитие;students;physical education;physical training;motives;needs;comprehensive development
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пляшешник А.М., Левченко М.О., Москальов В.В. Організаційно-педагогічні основи самостійних занять студентів iз фізичного виховання. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 376-384.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні напрями вдосконалення самостійних занять із фізичного виховання студентів ХДУХТ у контекстi вимог сучасності до всебічної підготовки фахівця галузі. Обґрунтовано застосування різноманітних шляхів, засобів, методів формування стійкої потреби в самостійних заняттях фізичною культурою.
The main trends of improving self-study in physical education of the students of Kharkiv State University of Food Technology and Trade in the context of modern requirements to comprehensive training of a specialist are considered in the article. The application of different ways, means and methods of forming a persistent need for self-study in physical training were substantiated. It was emphasized that in case of physical education of students the formation of their positive attitude towards physical training, which is influenced by many factors remains a topical and insufficiently studied problem. Formation of the need for self-study in physical training is defined as a set of training activity motives. If students’ persistent need for self-study in physical training was formed during the period of study in a high educational establishment, then it usually stays on till the old age and provides optimal sportsmanship and good health. Therefore, searching the ways, means and methods of forming he need for self-study in physical training is the most important objective of the practice of physical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2107
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_40.pdf303.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.