Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/2099
Название: | Аналіз основних адаптаційних моментів та факторів, що мають вплив на навчання іноземних студентів в Україні Analysis of the main adaptation moment and factors that have influence on education of foreign students in Ukraine |
Авторы: | Кравцова, Тетяна Анатоліївна Король, Аліна Валентинівна |
Ключевые слова: | адаптація;вплив;індивідуальний;освіта;навчання;адаптация;влияние;индивидуальный;образование;обучение;adaptation;influence;individual;education;study |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Кравцова Т.А., Король А.В. Аналіз основних адаптаційних моментів та факторів, що мають вплив на навчання іноземних студентів в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 360-368. |
Краткий осмотр (реферат): | Рівень успіху навчання іноземних студентів багато в чому залежить
від періоду адаптації. У статті визначено термін та основні етапи розвитку
процесу адаптації студентів-іноземців. Виявлено складові цього процесу.
Визначено основні види соціальної взаємодії та її вплив на процес адаптації
студентів-іноземців в Україні під час навчання. In order to develop and carry out activities aimed at optimizing the process of social and psychological adaptation of students to study in high school in Ukraine, it is necessary to examine some theoretical approaches to the process, as well as to conduct a case study of the difficulties that distinguish and describe the students at the elementary level to high school. A theoretical analysis of the factors influencing the process of adaptation of students to study at the university, reflecting the level of preparation of students for learning activities in high school, the level of social and moral maturity, the level of legal awareness, individual and personal characteristics of the development of mental processes, factors directly influence teaching, factors associated with the terms of tuition and accommodation as the organization of the educational process. Preventive tasks allocated to work with students at the initial stage of socio – psychological adaptation to training in high school. The results can be used by educators for program adaptation for students. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2099 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 (19) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_1_38.pdf | 230 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.