Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorНещенко, М. Є.-
dc.contributor.authorКоваленко, Г. І.-
dc.date.accessioned2023-01-26T12:04:06Z-
dc.date.available2023-01-26T12:04:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНещенко М. Є., Коваленко Г. І. Маркетингова складова підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2015. Вип. 2. С. 48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20983-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2.-
dc.titleМаркетингова складова підвищення рівня конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnik SNT_V. 2_2015-48.pdf406.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.