Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20855
Назва: Формування колективу працівників підприємств – організаторів виставково-ярмаркових заходів
Автори: П’ятницька, Н.О.
Сініціна, О.В.
Ключові слова: колектив;працівники;підприємства;організатори;виставково-ярмаркові заходи;collective;workers;enterprises;organizers;exhibition and fair events;коллектив;работники;предприятия;организаторы;выставочно-ярмарочные мероприятия
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: П’ятницька Н. О., Сініціна О. В. Формування колективу працівників підприємств – організаторів виставково-ярмаркових заходів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 520-526.
Короткий огляд (реферат): Проведено маркетингове дослідження підприємств, що здійснюють виставково-ярмаркову діяльність, визначено нормативи чисельності персоналу, установлено взаємозв’язок між кількістю виставково-ярмаркових заходів, що проводять підприємства-організатори та підприємства-експоцентри, та чисельністю персоналу.
Marketing research of the enterprises which are engaged exhibition activity is conducted in the article. Specifications of number of the personnel are defined, the correlation between quantity of exhibitions which are spent by the enterprisesorganizers and the enterprises-expocenters, number of the staff is established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20855
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_79.pdf215.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.