Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20147
Title: Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Keywords: маркетинг;підприємства;ефективна діяльність підприємств;marketing;enterprises;effective activity of enterprises;маркетинг;предприятия;эффективная деятельность предприятий
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 689-693.
Abstract: Розглянуто питання щодо призначення маркетингу як функції управління, визначено основні елементи механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства.
Guestion is considered about the value of marketing as management function, the basic elements mechanism of marketing management of innovative activity of enterprise are certain.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20147
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_101.pdf151.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.