Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-13T10:02:08Z-
dc.date.available2023-01-13T10:02:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 689-693.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20147-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо призначення маркетингу як функції управління, визначено основні елементи механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства.uk_UA
dc.description.abstractGuestion is considered about the value of marketing as management function, the basic elements mechanism of marketing management of innovative activity of enterprise are certain.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectефективна діяльність підприємствuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjecteffective activity of enterprisesuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectэффективная деятельность предприятийuk_UA
dc.titleВплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_101.pdf151.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.