Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
Название: Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу
Авторы: Гуслєва, Є. В.
Научный руководитель: Грідін, О. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Гуслєва Є. В. Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу. Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка, 23-24 квітня 2020 р.; наук. кер. Грідін О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 58-60.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
ISBN: 978-617-7602-83-4
Располагается в коллекциях:Матеріали III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_23-24.04.2020-21.pdf238.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.