Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18143
Назва: Стратегії зростання вартості торговельної мережі на основі моделі EBITDA
Автори: Зубков, О.С.
Колесник, А.О.
Ключові слова: вартість;зростання;торговельна мережа;модель;EBITDA;cost;growth;trade network;model;стоимость;рост;торговая сеть;модель
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зубков О. С., Колесник А. О. Стратегії зростання вартості торговельної мережі на основі моделі EBITDA. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 332-336.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано стратегії зростання вартості торговельної мережі на основі показника EBITDA як складової методичного інструментарію управління вартістю торговельної мережі на основі показника EBITDA.
A strategy for growth of retail chain on the model of EBITDA as a component of methodological tools of value based management of retail chain based on EBITDA are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18143
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(1)__49.pdf155.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.