Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18032
Название: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємства
Другие названия: Branding as a factor in increasing the competitiveness of an enterprise
Авторы: Драчевський, М. С.
Семененко, О. Д.
Пащенко, Д. С.
Научный руководитель: Півень, А. В.
Ключевые слова: бренд;конкурентоспроможність;розробка бренду;вплив на споживача;вплив на підприємства;brand;competitiveness;brand development;consumer impact;enterprise impact
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Драчевський М. С., Семененко О. Д., Пащенко Д. С. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 223-226.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено зростання ролі брендингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Навели інформацію на те, що же таке взагалі бренд, як його створити та утримати, як він впливає на споживачів на самі підприємства.
The article demonstrates the growing role of branding in ensuring the competitiveness of enterprises. They gave information on what is a brand in general, how to create and retain it, how it influences smugglers in the businesses themselves.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18032
ISBN: 978-617-7602-78-0
Располагается в коллекциях:Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-223-226.pdf880.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.