Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРоманюк, І. А.-
dc.contributor.authorЗейда, В. В.-
dc.date.accessioned2022-12-09T14:59:25Z-
dc.date.available2022-12-09T14:59:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗейда В. В. Основні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах конкурентної боротьби. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 207-211.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-78-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17828-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретичні та досліджено практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах конкурентної боротьби. Виявлено основні принципи управління маркетингом на підприємстві. Визначено напрями діяльності підприємств, що виконуються в рамках управління маркетингової діяльності, склад і направленість її основних функцій, для яких властивий еволюційний розвиток на підприємствах. Обґрунтовано необхідність створення допоміжних систем маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the theoretical and investigates the practical aspects of managing the marketing activity of an enterprise in a competitive environment. The basic principles of marketing management at the enterprise are revealed. The directions of activity of the enterprises which are executed in the framework of management of marketing activity, composition and orientation of its basic functions for which evolutionary development in the enterprises is characteristic are determined. The necessity of creation of auxiliary marketing systems is substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleОсновні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах конкурентної боротьбиuk_UA
dc.title.alternativeThe basic aspects of management of marketing activity of the enterprise in the conditions of competitionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-207-211.pdf934.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.