Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17461
Назва: Специфіка підходів до дослідження лояльності персоналу підприємства
Автори: Сардак, О.В.
Ключові слова: персонал;лояльність;підприємство;дослідження;personnel;loyalty;enterprise;research;лояльность;предприятие;исследование
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Сардак О. В. Специфіка підходів до дослідження лояльності персоналу підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 290-299.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано існуючі підходи до трактування терміна «лояльність». Висвітлено особливості теорії лояльності персоналу в межах поведінкового підходу. Розкрито специфіку настановчого підходу до визначення лояльності персоналу. Визначено передумови виникнення лояльності працівника в контексті настановчого підходу. Наведено авторський підхід до дефініції лояльності персоналу підприємства.
The existent going near interpretation of concept «loyalty» are systematized. The features of theory by personnel loyalty within the framework of сonduct approach are reflected. The specific of adjusting going near determination of a personnel loyalty is exposed. Conditions of origin by worker's loyalty in the context of adjusting approach are certained. The author going near definition of a personnel loyalty of enterprise is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17461
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__43.pdf281.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.