Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17400
Назва: Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: торговельна мережа;сучасні умови;стратегії;розвиток;trade network;modern conditions;strategies;development;торговая сеть;современные условия;стратегии;развитие
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 268-274.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо формування стратегії розвитку підприємства та запропоновано варіанти складання маркетингової стратегії для торговельної мережі.
Consider the question is considered in relation to forming of strategy of development of enterprise and approaches of drafting of marketing strategy are offered for a trade network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17400
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__40.pdf243.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.